Categorii de concurs
Numărul maxim pentru cele 4 categorii este de 500 de participanți.
CURSE PENTRU JUNIORI
CURSE PENTRU STUDENȚI
CURSE OPEN
Kiturile de concurs
Se vor ridica de la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) din cadrul USAMV din București (intrarea din Bdv. Expoziției, zona căminelor, vis-a-vis de restaurant Reforma 9), în perioada 31 martie – 1 aprilie 2022, în intervalul orar 9:00-16:00.

Se pot ridica și în data de 2 aprilie 2022 din zona de start/sosire a competiției după următorul program:
8:00 – 9:30 – Kituri pentru curse copii: 1 Km;
8:00 – 10:00 – Kituri pentru curse juniori și studenți USAMV București: 5 Km;
8:00 – 10:45 – Kituri pentru curse open: 10 Km

Pentru ridicarea kiturilor de concurs alergătorii înscriși vor prezenta un document de identitate sau legitimația de student/elev (organizatorii îl verifică și îl înapoiază imediat posesorului) și certificatul verde care atesta că a fost vaccinat SARS-CoV-2 sau adeverința care atestă trecerea prin boală. Elevii sub 18 ani care nu sunt vaccinați SARS-CoV-2 sau trecuți prin boală, vor ridica kit-ul de concurs în dimineața evenimentului cu dovada prezentării rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore. Fiecare alergător primește un număr unic de concurs.
La ridicarea kiturilor se completează și semnează declarațiIle pe proprie răspundere (Anexa 1 și Anexa 2 de la Regulament). Acestea se vor completa de către participanți cu 48 de ore înainte de competiție.
Alătură-te echipei
Modalități de înscriere
Înscrierea online (inclusiv persoanele cu dizabilități), prin completarea formularului pus la dispoziție de către Organizator pe site-ul https://crosul.usamv.ro/
Înscrierea la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră (CCOC) poate fi realizată de către alergătorii care nu au finalizat înscrierea online.
Înscrierile se fac până la data de 25 martie 2022, ora 12.00.
Comisie concurs
Președinte comisie – Prof. univ.dr. Răzvan Ionuț Teodorescu
Vicepreşedinte – Prof.univ.dr. Dumintru Drăgătoiu
Vicepreşedinte – Prof.univ.dr. Florin Stănică
Director competiție – Mădălin Badea
Manager competiție – Oana Mihalascu
Șef Arbitru FRA – Ștefan Alexandru
Judecător arbitru – Reprezentat al Federației Române de Ateltism
Secretar comisie – Laurențiu Boroiu
Comisar traseu – Reprezentant al Federației Române de Atletism
Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
În conformitate cu Regulamentul UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București cu sediul în B-dul Mărăști, nr. 59, 011464, sector 1, București, este un operator de date.
Vă informăm că prin participarea la eveniment vă exprimați acordul ca fotografiile și înregistrările cu dumneavoastră să fie folosite pentru activitățile de comunicare ale acestui eveniment.
Vă asigurăm că datele dumneavoastră vor fi folosite doar în cadrul acestui eveniment, nu vor fi trimise mai departe nimănui, iar informații confidențiale precum număr de telefon, e-mail, CNP etc. NU vor fi publicate conform legislației în vigoare.
Declarația pe proprie răspundere poate fi descărcată de aici.
Declarație pe propria răspundere SARS-CoV2 poate fi descărcată de aici.
Aici poți descărca regulamentul complet în format PDF.